woensdag 28 mei 2014

Knopen voor creative-cutting-challenges





 http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/2014/05/uitdaging-45-gebruik-knopen-op-je.html


Ik had in februari een idee om i.p.v. bloemen knopjes te gebruiken. Ik heb al papier gekozen en mandje gemaakt en achtergrond maar heb ik alles opzij gelegd om de paas kaarten te gaan maken. Nu heb ik de link van Rian gekregen naar de creative-cutting-challenges heb ik aan mijn setje gedacht. Gelukkig was die nog in de lade. Dus heb ik vandaag de kaart af.

Soms heb ik op eens een idee maar niet altijd de tijd en materiaal om de kaart te voltooien ;) en dan heb ik en lade waar ik mijn "ideeën" bevaar.

Materialen:
- bazzil craft papier
- papicolor papier 80gr
- krant papier (van Papercraft)
- mallen Mariane Design (ovaal en mandje)
- knope Decocraft
- parels WCO
- bladen en vlinders Magnolia mal
- strikje WCO

2 opmerkingen:

  1. erg leuke kaart Kasia,
    en leuk dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Kasia.
    Wat een leuk idee, knopen in de mand.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen