vrijdag 1 januari 2016

Een nieuw jaar, nieuwe kansen.



Ik heb al lang geen kaart gepost, maar wel kaarten gemakt. Een nieuwe jaar, nieuwe kans om regelmatig een post gaan plaatsen.

Als begin, de serie van Magnolia - "Vintage Box 1"".
De box zelf (envelop) vind ik beter dan de Magnolia doohickey club. Op de foto kunnen jullie zien dat er stempels en mallen zijn, papier en extra's.
Leuk, genoeg voor een kaart of 6, denk ik. Maar de stempels en mallen blijven voor langer, natuurlijk.
De stempels hebben geen spons, maar dan heb ik een oplossing met  Tack en Peel folie. Werkt erg goed.
Ik heb de set via de  Hobbywerken besteld.

Gebruikte materialen:
- score tape
- basis papier bruin
- kleine bloem van webshop Margo
- groene bloem middel  van WOC
- de rest komt van de Vintage Box 1
 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten